ח"כ טור-פז מבהיר: "לא נלך עם נתניהו אחרי שהוא עקץ את גנץ"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ טור-פז מבהיר: "לא נלך עם נתניהו אחרי שהוא עקץ את גנץ"

    ח"כ משה קינלי טור פז מיש עתיד לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "חלק מהשותפים שלנו באופוזיציה מאוכזבים מהתוצאה של מפלגותיהם באופוזיציה, וכעת זה מורגש. בהמשך, אני בטוח שלפיד ילכד סביבו את האופוזיציה" | האזינו

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    16:04
    19.05.24
    מנחם טוקר No Comments on 60,000 שקל לדירה מול ההדלקה של רבי מיילך: המתווך שהשתגע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה קינלי טור-פז מיש עתיד לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "זו הכנסת השלישית שלי, היו כנסות קצרות לאחרונה. אנחנו עושים את דרכנו לאופוזיציה, ובעזרת ה' נתמודד גם שם. ההחלטה לא לשבת עם נתניהו היא לא פרסונלית. אנחנו לא יכולים לשבת עם אדם שיש לו שלושה כתבי אישום. אי אפשר לסמוך עליו, האחרון שנכווה בעקיצתו זה בני גנץ. עם החרדים נשמח דווקא לשבת".

    "חסינות לנתניהו ופסקת התגברות יהיו חלק מסדר יומה של הממשלה העתידית, אנחנו נילחם נגד זה מהאופוזיציה" הוסיף טור-פז.

    "הצטערתי על כך שלא צירפנו מפלגה חרדית לממשלה שלנו שלדעתי הייתה טובה מאד. אנחנו מצטערים שלא נוכל להמשיך לעשות דברים טובים בממשלה" אמר. "הדבר הטוב ביותר שעשינו היה החזרתם של התקציבים והעבודה השוטפת של הממשלה לטובת האזרחים. עשינו גם מבצע מקצועי בעזה, במצב ביטחון הפנים המצב פחות טוב".

    "לא חשבתי שנתניהו אשם באינתיפאדת הסכינים ב 2015, ובאותה מידה לפיד לא אשם במצב הנוכחי. טרור הוא טרור, וכל ממשלה שתהיה צריכה להילחם בו".

    "חלק מהשותפים שלנו באופוזיציה מאוכזבים מהתוצאה של מפלגותיהם באופוזיציה, וכעת זה מורגש. בהמשך, אני בטוח שלפיד ילכד סביבו את האופוזיציה. אנחנו נגיע לוועדות, שלא כמו האופוזיציה היוצאת, לא היה מקום המדינה דבר כזה שחכי"ם מהאופוזיציה לא משתתפים בוועדות".

    האזינו:



    0 תגובות